Alumnat de CFGS Energies Renovables visiten la fira GENERA 24 a Madrid

El professorat i l’alumnat de CFGS Energies Renovables de l’institut Santa EulĂ lia, visiten la fira GENERA 24 a Madrid, amb quasi 500 expositors i 18000 m2 per gaudir de les darreres novetats tecnològiques del sector i les innovacions dintre del mĂłn de les energies netes, tot dintre de la fira referent en el sector de les renovables.

A mĂ©s d’explorar les exposicions, aprendre de les diferents xerrades; l’alumnat van tenir l’oportunitat d’establir vincles amb empreses destacades en el sector.

AgraĂŻm l’acollida i les explicacions tècniques de SalicrĂş en el seu estand a la Fira.

Una altra vivència per ampliar el seu bagatge de coneixements i també per trobar contactes valuosos per a futures oportunitats professionals en el fascinant àmbit de les energies renovables.