Terrassa Cooperativa: Trobada d’instituts per a l’intercooperació

El passat dia 30 N l’alumnat de 1r Batxillerat i 2n CFGM de gestió administrativa vam assistir al darrer acte de la Terrassa Cooperativa d’enguany, l’habitual trobada intercentres, que aquest any s’ha fet juntament amb d’altres alumnes de l’Escola Creixen, Escola Vedruna i INS Egara.

Durant més de 3 hores l’alumnat va compartir les seves experiències sobre l’ESS i cooperativa, adquirides durant els diferents actes als que han assistit al llarg del mes de la Terrassa Cooperativa. També van realitzar una activitat grupal col.laborativa sobre l’estudi del decreixement econòmic i la reducció dels residus en l’àmbit del tèxtil.

Finalment el nostre alumnat del projecte d’empresa simulada, que aquest any ha constituit una cooperativa de roba reciclada i de segona mà (LIFECLOTHES COOP), va presentar l’activitat a la que va assistir el diumenge 29 N “dESSfilada de tèxtil responsable”.

Un curs més doncs amb l’ajuda del conveni pel foment de l’ESS i cooperativa, hem posat el nostre granet de sorra per mostrar a tot l’alumnat, alternatives reals que fomenten una economia al servei de les persones i no únicament de la maximització dels beneficis.

ç