Xerrada de l’empresa Piltz sobre seguretat en automatismes industrials per l’alumnat de 2n curs del CFGS Mecatrònica industrial

Un tècnic de Piltz, empresa amb un paper molt rellevant dintre del sector de la seguretat en automatismes industrials, va fer una xerrada als alumnes de 2n curs del CFGS Mecatrònica industrial al nostre institut el passat 2 de febrer.

Durant la xerrada es van exposar els diversos nivells de seguretat en automatismes que estableix la normativa vigent i la seva implantació a partir dels components corresponents. Finalment, els alumnes van realitzar una pràctica de simulació d’implantació d’aquests sistemes.