Visita al Parlament de Catalunya de l’alumnat de 2n curs del CFGS Administració i Finances

L’alumnat de 2n curs del CFGS Administració i Finances va fer una visita al Parlament de Catalunya el passat dia 7 de març a la tarda.

L’activitat curricular va consistir en una visita guiada per les principals estances del Parlament de Catalunya, on una tècnica va explicar les principals funcions i activitats que s’hi desenvolupen, tant a nivell parlamentari com institucional.

La sortida estava planificada pel professorat de FOL amb la col·laboració de la diputada terrassenca Eva Candela López, que va acompanyar el grup d’estudiants al llarg de tota la visita.

L’activitat va ser molt interessant i profitosa, on els alumnes van poder prendre més coneixement del funcionament i organització d’aquesta institució pública, així com dels fets històrics més rellevants i anecdòtics que ha viscut al llarg de la seva història.