Visita a la planta fotovoltaica en construcció a Mas Pinós, Tiurana (Lleida)

L’alumnat del Graus Superiors en Energies Renovables, i Sistemes Electrotècnics i Automatitzats de l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa han fet una visita tècnica a la planta fotovoltaica en construcció a Mas Pinós, Tiurana (Lleida) de la mà de la cooperativa Som Energia.

A part dels detalls constructius de la planta, l’alumnat ha vist un model diferent de planta fotovoltaica integrada en el territori i amb el control per part de la ciutadania.

El fet excepcional de poder visitar una planta fotovoltaica en construcció és una part molt important dintre l’ensenyament de l’alumnat d’energies renovables; els permet tenir una visió global dels projectes a més de tenir l’oportunitat de veure la implantació en real d’una instal·lació real, amb tots els seus entrebancs.

Volem agrair a en Carles Comalada i na Nuri Palmada per fer possible la visita i a Carles Adell per les seves explicacions tècniques del parc, que ha permès entendre el projecte tècnic i la seva interpretació a través del cooperativisme.