Nova aula Paula Leitón, membre de l’equip femení nacional de waterpolo i alumna del centre

El passat 6 d’abril es va celebrar un petit acte oficial a l’Institut Santa Eulàlia per rebatejar l’aula d’Educació Física (EF1) amb el nom de Paula Leitón, alumna que actualment cursa el CFGS Animació d’activitats físiques i esportives al centre. L’acte s’emmarca en la idea impulsada per Prefectura d’estudis de personalitzar progressivament els noms de les aules i altres espais comuns de l’Institut.

En aquest cas, el canvi significa un reconeixement a la Paula Leitón, una alumna exemplar no només pels seus èxits a nivell esportiu, sinó com a companya i lider positiu a l’aula; a més de ser un exemple per a futurs alumnes d’alt rendiment de com combinar els estudis acadèmics amb unes notes excel.lents, malgrat les absències obligades pels entrenaments o concentracions d’equips professionals.

L’acte es volia realitzar cap al final de curs, però la pròpia homenatjada va confirmar que després de Setmana Santa marxava a la concentració de l’equip femení absolut nacional de waterpolo amb motiu de preparació del Mundial, i això va precipitar que la gestió es fes en aquestes dates. La Paula, emocionada, va rebre una gran sopresa de part dels seus companys de classe, professorat i equip directiu del centre, ja que no sabia res de l’acte que l’esperava a l’aula ni que aquesta passaria a tenir el seu nom públicament a partir d’ara.