L’alumnat de l’Aula d’Acollida gaudeix dels tradicionals pessebres i paradetes a la fira de Santa Llúcia de Terrassa

L’alumnat de l’Aula d’acollida ha realitzat una sortida a la fira de Santa Llúcia per conèixer i gaudir de les tradicions nadalenques més arrelades de la cultura catalana. Els participants d’aquesta activitat, tant lúdica com acadèmica, són alumnes de sis nacionalitats diferents que aprenen català a l’Aula d’acollida.

La visita ha transcurregut durant dues hores i mitja, passant pels tradicionals pessebres de la Catedral del Sant Esperit de Terrassa (que els han agradat molt i sorprès per la seva originalitat), i les clàssiques paradetes de la fira de Santa Llúcia. Els i les estudiants han hagut d’interactuat amb els venedors per tal contestar correctament un qüestionari que portaven preparat des de l’aula. Per alguns d’aquests alumnes era la primera vegada que visitaven la plaça Vella, fet que ha esdevingut una descoberta de la ciutat on viuen. També han tingut l’oportunitat de conèixer l’emblemàtica Torre del Palau, on han aprofitat per esmorzar i fer-se una fotografia grupal de record. La visita ha finalitzat al Raval de Montserrat, davant de l’Ajuntament i el seu arbre de Nadal.