L’alumnat de Batxillerat assisteix al seminari “Descobreix el teu do” de l’EUNCET Terrassa

L’alumnat de batxillerat va visitar la seu de Terrassa de l’Euncet Business School el passat 26 de gener, on va assistir al seminari “Descobreix el teu do”, a càrrec del Dr. Joaquim Valls.
El ponent va mostrar als nois i noies estratègies clau per a trobar els seus punts forts i com potenciar-los, tant a nivell personal com professional. L’activitat va estar molt enriquidora per tothom i el professorat implicat agraeix l’Euncet la rebuda i l’oportunitat d’assistir al seminari.