L’alumnat de 2n curs dels cicles superiors del Dept. d’Activitats Físiques i Esportives visita Munich (Alemanya)

L’alumnat de 2n curs dels nostres cicles de Grau Superior Ensenyament i Animació Socioesportiva i de Condicionament Físic ha estat aquesta setmana a la ciutat alemanya de Munich per tal de completar el mòdul professional de Projecte.

Es tracta d’una iniciativa que es realitza des de fa alguns cursos, on l’alumnat treballa alhora diferents aspectes culturals, socials i esportius. A més, es practica i reforça l’ús de la llengua anglesa tant a les visites guiades com a les activitats pròpies.

Durant la setmana, alumnat i professorat han visitat llocs emblemàtics de la ciutat com el centre històric, el complex esportiu de l’Olympiapark (on es van realitzar els JJOO de 1972), l’estadi i museu del Bayern de Munich, el museu de la BMW i el camp de concentració de Dachau.

D’altra banda, s’han organitzat diferents activitats vinculades al projecte que l’alumnat havia preparat prèviament a les aules i que han portat a terme al Jardí Anglès de la mateixa ciutat.