La dissenyadora de vestuari teatral Míriam Compte ofereix una xerrada per l’alumnat de Regidoria d’espectacles d’Imatge i so

La dissenyadora de vestuari teatral Míriam Compte, creadora dels vestits de l’actual espectacle de l’Àngel Llàtzer “Cantando bajo la lluvia“, va visitar el 9 de novembre l’edifici d’imatge i so de l’INS Santa Eulàlia. Allà va donar una xerrada per l’alumnat dels mòduls de Regidoria d’espectacles, emmarcada dins del programa Flip Art de la Diputació de Barcelona. Des d’una vessant molt professional però de manera molt propera i informal, la dissenyadora va explicar la seva llarga trajectòria artística i el procés de treball d’aquesta especialitat del món de l’espectacle. L’alumnat va poder tocar els esbossos de vestuari amb les mostres de teles i teixits al temps que gaudia de les explicacions i anècdotes de la convidada.