Jornades Tècniques de pràctiques amb l’IOC

El dissabte dia 30 de novembre, el departament elèctric va realitzar unes Jornades Tècniques de pràctiques amb l’Institut Obert de Catalunya. Un grup de 14 alumnes van realitzar pràctiques elèctriques del mòdul M01 UF4 i UF5 (pneumàtica-electropneumàtica i autòmat programable). El centre i el departament elèctric col·laboren amb l’IOC, amb l’objectiu de donar servei a un grapat d’alumnes que per impossibilitat d’horari no poden cursar la FP reglada presencial.

Les nostres instal·lacions ofereixen un espai immillorable per la formació professional.