Festa de graduació de la promoció de Batxillerat 20-22: “A reveure’ns”

El passat dimecres 1 de juny es va celebrar la graduació de l’alumnat del 2n curs de Batxillerat de l’INS Santa Eulàlia (Promoció 2020-22), amb professorat, famílies i amics. Tothom va poder gaudir d’un video recopilatori dels moments que hem viscut plegats, tant al centre com a les sortides, També vam riure amb les bandes personalitzades per a cada alumn@, abans de compartir un petit refrigeri tots plegats. Van ser uns bonics moments pel record que ens van deixar amb un somriure. No va ser un adéu, sinó un “hasta siempre“. Grads, ja formeu part del Santa. A reveure’ns!