Xerrada orientació

Avui hem tingut la sort de rebre 4 ex-alumnes que han estat amb els nostres alumnes de 2n de batxillerat per tal de compartir la seva experiència quan es trobaven en aquest curs. L’Aida Arjona, la Khaoula Kharaz, la Salma Merroun i la Juana Parrilla ja fa tres anys que van acabar el batxillerat i avui han explicat als nostres alumnes com van afrontar un curs tan difícil com aquest, així com estratègies per fer una bona selectivitat, el procés per escollir el millor cicle superior o grau, entre d’altres temes. Els nostres alumnes han aprofitat aquesta activitat per fer preguntes i resoldre totes les seves inquietuds.

Moltes gràcies a totes per la vostra ajuda! El Barbat sempre tindrà les portes obertes per vosaltres!