Xerrada de màrqueting CASA PIÀ

Els alumnes del CFGM d’Activitats Comercials hem pogut gaudir de la xerrada de la Patrícia Macia, la responsable de màrqueting de l’empresa Casa Pià “La dietètica de la bona salut”.

Ha estat una xerrada molt i molt interessant, on ens ha explicat com realitzen i planifiquen totes les campanyes de màrqueting empresarial.
En finalitzar la xerrada ens ha preparat un Kahoot i obsequiat amb un detall per a cadascun dels assistents.
Ha estat un plaer tenir-la amb nosaltres, ens ho hem passat genial i hem après molt.
Esperem poder comptar amb la seva col·laboració per a altres cursos escolars!!!
Moltes gràcies, Patrícia!!!
Us deixem unes quantes fotografies de la xerrada