Sortida a les petroquímiques

El passat divendres 4 de desembre, la sortida a les petroquímiques de Tarragona de l’Associació Empresarial Química de Tarragona AEQT, que va escollir el Departament de Ciències i el Departament de Socials de l’Institut Ramon Barbat de Vila-seca, va ser una oportunitat perquè els nostres alumnes descobrissin una part important del medi que els envolta.  Unes interessants activitats de camp i un recorregut al llarg de la petroquímica que, com es pot veure a les fotografies, ni un fred “siberià” va fer perdre l’interès dels nostres alumnes.

Vegeu aquí més fotos.