Setmana de les sortides professionals amb antics alumnes

Avui hem rebut la visita d’antics alumnes del CFGM d’activitats comercials al Ramon Barbat. Angel Rodríguez, Andrea Sánchez, Mathias Aulestia, Javier García, Fran Jiménez i Eman Chaaban han compartit amb els alumnes de 1er i 2n com va ser la seva experiència en el nostre centre, els han donat consells per seguir avançant en la seva formació i els han explicat quins CFGS estan cursant ara. Han presentat els CFGS Màrqueting i publicitat, CFGS Comerç internacional i CFGS Transport i logística de la família de Comerç i màrqueting, el CFGS Administració i finances de la família d’Administració i gestió i el CFGS Integració social de la família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat.