ROBOCAT 2023

El passat divendres dia 5 de Maig els alumnes de primer de batxillerat de robòtica es van presentar per primera vegada a la ROBOCAT, la 7ª edició d’una competició de robòtica educativa que promou l’aprenentatge en robòtica i programació.

En cada edició, la temàtica de la ROBOCAT s’ambienta en un repte global en relació amb el qual els robots ofereixen solucions practiques per avançar en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides. Els nostres alumnes han dissenyat, construït i programat un robot que compleix una missió ambientada en una d’aquestes problemàtiques, l’agricultura sostenible.

D’aquesta manera, els alumnes de Primer de Batxillerat han sigut els pioners del Ramón Barbat i Miracle en participar en un concurs de robòtica tot obrint pas a futures participacions del centre en aquest àmbit. Esperem que ens mostrin properament les seves creacions per poder gaudir i inspirar als futurs robotaires del centre.