Premis InJUè Dipta 2023

El passat divendres 14 d’octubre, els alumnes de l’optativa de 4 d’E.S.O d’emprenedoria van participar en la primera sessió formativa (d’un total de tres) dels Premis InJUè Dipta 2023, de la qual en formen part. Aquest any el repte és buscar solucions per afavorir el medi ambient i/o l’eficiència energètica.
La sessió, on els alumnes van treballar un brainstorming sobre el repte proposat, va ser duta a terme per Lluís Coscolla, tècnic d’emprenedoria de l’Àrea de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria de la Diputació de Tarragona.
La següent classe està prevista per al 14 de novembre, on els alumnes hauran de realitzar un model canvas amb una de les idees treballades amb equip en el brainstroming.