GRADUACIÓ 2N DE BATXILLERAT

Aquest matí hem dut a terme l’acte de graduació amb els alumnes de 2n de Batxillerat. Malgrat no haver pogut fer la nostra tradicional graduació de forma presencial, ha estat un acte molt emotiu on tant els alumnes com el professorat ens hem pogut acomiadar dient-nos paraules que ens han sortit del cor.

Sou una promoció EXCEPCIONAL en tots els sentits. Us enyorarem molt i sempre tindreu les portes obertes al Ramon Barbat i a les nostres vides.

Aquí podeu veure el muntatge fotogràfic que us hem preparat amb tota la il·lusió del món:

En aquest enllaç podeu llegir un missatge que ens ha fet arribar un company vostre.

Molta sort a tots!!