ESCAPE ROOM FINANCER

T’imagines què passaria si una trama internacional s’infiltrés en una de les empreses més grans del país amb la intenció de convertir tots els seus actius a Bitcoins i transferir-los a un compte impossible de rastrejar?

El 25 de març, els alumnes de primer del CFGM d’activitats comercials del INS Ramon Barbat i Miracle van participar en un Escape Room online finançat per la Fundació Mapfre i realitzat per Ciència Divertida. Havien d’evitar que la borsa i l’economia nacional s’enfonsessin. Van treballar en equips de 3, amb un ordenador per cada grup i només una hora de temps. Es tractava d’entrar a una oficina i desxifrar, mitjançant missatges de correu electrònic, aplicacions de mòbil i diferents documents, les claus per evitar els plans dels delinqüents.

En aquesta activitat es van tractar nocions econòmiques i financeres.

L’activitat va ser valorada molt positivament pels alumnes i ja hem programat la propera activitat: Playpension.