Engegant l’intercanvi amb Stuttgart!

El passat dijous 12 de gener ens van visitar els responsables del centre alemany Friedrich Eugens Gymnasium, amb qui farem un intercanvi cultural aquest any. Els alumnes de 1r de batxillerat passaran una setmana amb les famílies d’alumnes d’aquest centre, i posteriorment vindran ells a casa nostra. Una manera eficaç i profitosa de millorar la llengua estrangera (alemany i anglès) i també de conèixer una cultura i uns costums diferents. Els nostres alumnes ja estan desitjant que arribi el moment de fer la maleta!