Dia Mundial de la Poesia a la Residència

Aquest matí, tres alumnes de tercer d’ESO han representat l’institut Ramon Barbat i Miracle al recital de poesia que ha tingut lloc a la Residència Vila-seca per celebrar el Dia Mundial de la Poesia, el 21 de març.

Les alumnes Alisia Botis i Salma Boucetta han llegit el poema Assumiràs la veu d’un poble de l’autor Vicent Andrés Estellés, de qui enguany es commemora el centenari del seu naixement, i l’acompanyament musical ha anat a càrrec de l’alumne Fran Serrano.

Així mateix, els alumnes de l’Aula 15 Nerea Aranda i Mohamed Haroudi han llegit el poema L’ofici, també d’Estellés, amb una gran qualitat interpretativa.

A l’acte hi han participat estudiants de tots els centres educatius de la ciutat i fins i tot, alguns residents ens han delectat amb la seva passió per la poesia i la música. Ha estat una jornada molt reeixida on tant els joves com els més grans han gaudit d’una agradable estona plegats.

Per molts anys a la creativitat i a la llibertat que dona conrear aquest gènere literari!

MÉS FOTOS