Concurs Jóvenes Talentos de Relato Corto Coca-Cola

img-20170325-wa0013-1

El dissabte 25 de març es va convocar la 57a edició del Concurs Premi Coca-Cola de Jóvenes Talentos de Relato Corto en castellà. Com cada any, una representació dels alumnes de 2n curs d’ESO del nostre Institut ha participat en aquest consolidat concurs literari: Ricky Méndez (2n A), David Obrero (2n A), Aroa Ruiz (2n A), Pau Forniés (2n B), Oriol Poblet (2n B), Judith Montano (2n C), Ana Sánchez (2n C), Joel López (2n D) i Ariadna Marcos (2n D).

L’objectiu del concurs és promoure el desenvolupament de l’expressió escrita i la lectura entre els alumnes de 2n curs d’ESO i ajudar als participants a intentar complir el seu somni de convertir-se en escriptors.

Us desitgem bona sort!