Concurs de fotografia matemàtica

Aquest curs per primera vegada al nostre centre hem organitzat un concurs de fotografia matemàtica que ha tingut una molt bona rebuda per part de l’alumnat i del professorat

Felicitem a tots els participants per la qualitat i l’originalitat de les fotografies. Heu aconseguit observar el vostre entorn amb una mirada matemàtica i descobrir que les matemàtiques es troben a tot arreu.

Les bases indicaven que hi hauria un premi per curs, però a 1r ESO i 1r BAT hi ha hagut un empat i hem proclamat dos guanyadors. Les votacions han estat molt renyides i el jurat s’ha quedat amb la sensació de que moltes més es mereixien guanyar.

Els premis pels guanyadors són una pujada de la qualificació de matemàtiques de final de curs, un val per a una botiga de material escolar que ja us entregarem en mà (quan ens puguem veure) i la participació en el concurs de fotografia a nivell de Catalunya organitzat per l’ABEAM.

Avui però, traslladem les nostres felicitacions i reconeixement als guanyadors i a la resta de participants.

• 1r ESO
Josep Casa, Refracció doble