![]() |
![]() |
![]() |
📅 Aquest 25 de maig, a l’hora del pati, ha tingut lloc la taronjada solidària a favor de l’associació Antian.
💛 Aquesta entitat recull aportacions destinades a la investigació genètica i a millorar la vida de l’Anton, l’Andreu i la Mireia. Els dos germans de Cambrils i la nena de Castelló pateixen una malaltia metabòlica rara i minoritària causada per la mutació del gen ADSL.
🧬 Aquesta malaltia provoca:
- dificultats de desenvolupament intel·lectual i psicomotriu,
- epilèpsia,
- i manca de parla.
🔬 Tota la recaptació es destina al grup d’investigació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que des de fa anys treballa en la recerca d’aquesta malaltia.
🥤 Durant el pati de l’institut, han visitat el centre els pares de l’Anton i l’Andreu, la Queralt i el Joan, que han volgut agrair la solidaritat de totes les persones que han col·laborat refrescant-se amb un suc de taronja natural i solidari. 🍊✨





