Selectivitat

Els que estan fent colzes aquests dies són els estudiants que el curs vinent volen entrar a la universitat. Són dies de moltes hores d’estudi i de nervis de cara a les proves de selectivitat que es faran ben aviat. En tres dies es jugaran el seu futur acadèmic.

Ja heu degut veure nerviosos els alumnes de 2n de batxillerat? Ã?s que ben aviat s’enfrontaran a les proves de selectivitat que decidiran el seu futur acadèmic. En uns dies es demostrarà el que han fet durant uns anys i cal fer l’esforç final.

Per il·lustrar la notícia el canal de televisió "Tac12" va triar el nostre centre. Potser és que tenim l’alumnat més fotogènic de la província?

Veure la notícia