Classroom i Meet

Recentment Google ha integrat el Meet dintre del Classroom, la qual cosa ens facilita convocar i fer les classes virtuals.

A tots els professors que feu servir el Google Classroom us pot interessar aquesta nova funció. I els que no, animeu-vos, és molt fàcil.

Com activar el servei

1. Entrem al nostre curs de Classroom i anem a la configuració:

2. Baixem una mica i trobarem  l’opció d’activar el Meet.

Cliquem en Generer enlace de Meet. Ens assegurem que l’enllaç és visible per als alumnes. I desem els canvis:

3. Ara, profes i alumnes veuran l’enllaç al Meet a sota del nom del curs. Clicarem a l’enllaç per anar a la reunió:

L’enllaç hauria d’estar visible només quan fem una reunió, sinó em sembla que els alumnes poden entrar quan vulguin. Per tant quan acabi la classe virtual tornem a la configuració (pas 2) i desactivem l’enllaç.