EMPOCLIM: Comencen les assemblees climàtiques

Aquest dilluns 21 de març s’han dut a terme les assembles climàtiques escolars dintre el projecte EMPOCLIM (URV – Diputació de Tarragona) amb tot l’alumnat de 4t d’ESO.

El nostre centre, junt amb 4 centres més del Tarragonès, formem part d’aquest projecte treballant amb mesures d’adaptació que ajudin a mitigar el canvi climàtic per avançar en la consecució dels ODS a nivell local i regional mitjançant propostes d’acció i recomanacions polítiques sorgides a les assemblees climàtiques escolars.

La nostra regidora de cultura, coneixement i relacions cíviques, Manuela Moya, ha vingut a participar d’aquesta assemblea amb un grup de 4t i així poder veure de primera mà la implicació de l’alumnat. També hem tingut la presència de Glòria Ramírez, assessora d’Escoles Verdes. Moltes gràcies a les dues per poder venir al centre i formar part d’aquestes assemblees.

Amb tot aquest treball s’elaborarà un informe final global amb els resultats de les assemblees incloent les accions proposades i recomanacions, les quals seran traslladades als representants polítics i agents del territori per compartir els aprenentatges del procés i els principals resultats d’aquest projecte.