EL NOSTRE MÉS SINCER AGRAÏMENT A L’AMPA DEL RAMON BARBAT

Enguany el sopar de graduacions ha estat més espectacular que mai, i tot gràcies a la bona feina de la nostra AMPA. A més a més d’obsequiar a TOT l’alumnat que acabava l’etapa amb una fantàstica orla amb diverses còpies individuals, va organitzar un sopar al pati del centre ple d’activitats sorprenents, des d’un videomaton 360º aeri a uns xanquers saltadors, entre d’altres. A més a més, vam poder comptar amb l’ajuda d’alguns alumnes de 3r d’ESO per servir els plats a totes les taules; amb aquest servei, s’hauran tret uns diners que els aniran de meravella per pagar el viatge a Itàlia de l’any que ve.

Volem agrair tot aquesta feina a la nostra AMPA, tenint en compte que molts dels pares i mares més actius s’acomiaden enguany. Sovint pensem que a secundària les famílies ja no han d’intervenir com ho feien a primària, però la veritat és que l’etapa de l’institut és també una etapa complicada en la qual escola i família hem de remar a la mateixa direcció i per això hem de treballar plegats. Animem a totes les famílies que encara tindran uns anys més els seus fills/es al centre, que es facin sòcies de l’AMPA i que hi col·laborin en la mesura del possible. Ahir vam viure tots plegats un dia inoblidable!! No us ho heu de tornar a perdre!! El temps passa molt ràpid i cal aprofitar tots els moments!!!

MIL GRÀCIES A L’AMPA DEL RAMON BARBAT, US TROBAREM A FALTAR!!

Aquí pots veure els vídeos del 360º

També fotografies aquí