DUES ACTIVITATS PER A LA RECOLLIDA D’ALIMENTS (2014)

Ja ha començat a l’institut la campanya de recollida d’aliments per a les persones amb dificultats econòmiques. Des de fa uns dies els alumnes han pogut veure com s’anava instal·lant al Hall de l’edifici B la taula sobre la qual es dipositaran els aliments i productes d’higiene recaptats. Un cop hagi acabat la recollida, els articles es lliuraran a l’associació Càritas que s’encarregarà de la seva distribució.

L’activitat és organitzada per alumnes de 4t d’ESO que dirigeix la professora Montse Capafons a la seva matèria anomenada “Serveis comunitaris”.

D’altra banda, els alumnes de 3r tenen també prevista una activitat de recollida d’aliments per al dia 14 de desembre: es tracta d’un espectacle de varietats titulat “Barbat has got talent” (“El Barbat té talent”). Tindrà lloc a les 18:30 al Centre Catòlic de Vila-seca (a la Plaça de les Voltes) i en ell els alumnes demostraran el seu talent en diverses disciplines com la dansa, la màgia, etc. L’entrada serà solidària, és a dir, que es pagarà amb aliments i productes d’higiene bàsics que es destinaran a la Creu Roja.