ADAPTACIÓ DEL MIRALL TRENCAT (MERCÈ RODOREDA)

Dijous passat, els alumnes de 2n de Batxillerat van assistir a la segona sessió teatral de la temporada. Com ja és habitual, el Bravium de Reus va acollir els nostres alumnes per a oferir-los l’adaptació de Mirall Trencat, novel·la de Mercè Rodoreda inclosa en les proves de la selectivitat.

La representació, a càrrec de la companyia teatral Literatura, va donar pas a un col·loqui entre alumnes i actors que permeté aprofundir en el complex univers de l’obra.En definitiva, l’acte dramatúrgic i la posterior passejada per la ciutat dels Ganxets va suposar una necessària alenada cultural que arriba just abans d’encarar una nova setmana d’exàmens.