Let’s clean up!

Durant el tercer trimestre d’aquest passat curs, l’alumnat de 4t ESO va realitzar una recollida de residus a la Pineda dins la matèria Servei Comunitari, formant part de l’acció a nivell europeu “Let’s Clean Up”.  Aquesta recollida va permetre conscienciar-nos sobre la gran quantitat de pellets que hi ha a la costa tarragonina i també d’altres residus que deixen molts banyistes. Creiem que realitzant accions com aquesta, s’apropa a l’alumnat la responsabilitat i consciència de la ciutadania per mantenir un entorn net i saludable. Aquest és el nostre diploma de participació a la vuitena edició del Let’s Clean Up Europe! 2021. Bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *