Carta de l’Alejandro Rodulfo als nens refugiats.

El dia 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, i el Palau de Congressos de Tarragona, juntament amb diverses escoles i instituts han participat en un acte organitzat per Intermon Oxfam i l’Ajuntament de Tarragona. El tema principal era fer una carta pels nens i nois refugiats per motius bèl·lics en els camps de refugiats que hi ha a Jordània i Grècia.

El nostre alumne Alejandro Rodulfo hi va participar, i la seva carta va ser selecciona per ser llegida davant de totes les escoles i instituts que van participar-hi.

La carta diu així:

Estimat amic!

Em dic Alejandro i visc a Espanya. Sóc un nen cec i t’escric aquesta carta en braille. Sé que estàs en una situació difícil. Espero que puguis tornar a la teva vida tan aviat com sigui possible.

A mi m’agrada llegir i jugar jocs amb l’ordinador. Jo no sé el que a tu t’agrada, però desitjo que ho puguis fer. No vull que et desanimis, perquè aviat tu podràs tenir la teva pròpia casa i els teus pares podran treballar i guanyar diners per donar-te allò que tu vulguis.

La gent és amable amb tu? De tot cor desitjo que la resposta sigui que sí. He escrit aquesta carta per a tu i espero que puguis sentir-te feliç. Jo només vull dir-te que què hi ha bona gent en el món que desitgen la pau i la felicitat per a tots.

Escriu-me si t’és possible.

Els millors desitjos

Alejandro