ACTIVITATS PER A TOTS!!!!

El passat divendres 13 de setembre vam iniciar les classes amb tot un bé de déu d’activitats. Ha estat un gran esforç per part del professorat fer sis hores d’activitats amb TOTS els alumnes d’ESO, però creiem que van valdre la pena i que els alumnes les van gaudir moltíssim.

Els alumnes de primer van fer una sortida a la platja i allà van dur a terme algunes activitats de coneixença molt divertides. Tot i així, el temps no ens va deixar acabar-les a la platja i vam haver d’anar al pavelló. En aquest link podeu veure algunes fotografies d’aquesta activitat.

A última hora del matí, els nostres alumnes de 4t d’ESO van apadrinar els alumnes de 1r d’ESO. Amb aquest projecte el que pretenem és que l’alumnat de primer tingui algun referent per fer-li tota mena de preguntes o explicar-li qualsevol problema que tingui. En aquest link podeu veure alguns dels padrins amb els seus fillols.