Xerrada d’en David Gironès, actual “Technical Consultant” de Google

El passat 26 de setembre ens va visitar el David Gironès per tal de donar a conèixer,  als alumnes d’Economia d’empresa de 1r i 2n de Batxillerat, les seves experiències com a tècnic consultor del departament de màrqueting de Google, una de les empreses tecnològiques més grans del món. Durant noranta minuts el David, que resideix a Sidney (Austràlia), va explicar en què consistia la seva  feina i quin havia estat el camí per accedir a ella, així com tot un seguit de consells per tal que els alumnes entenguin que tothom, amb constància, pot arribar allà on es proposi.

Des del Centre, volem agrair-li l’haver fet un forat a les seves vacances per tal d’estar amb els alumnes.