VIATGE A ITÀLIA

L’alumnat de 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat, entre els dies 2 i 7 d’abril, de viatjar a Itàlia i descobrir les meravelles de l’art, la cultura, la gastronomia i la història que aquest gran país mediterrani és capaç d’oferir. De Milà a Pisa, passant per Venècia, Florència i Lucca, de les restes romanes de l’Imperi Romà que imprimeix el nostre caràcter i va formar la nostra identitat fins a arribar a l’art contemporani, fent una pausa per gaudir de l’humanisme i del renaixement. Ha sigut una experiència magnífica que ben segur ni l’alumnat ni el professorat podran oblidar mai.

L’esperit de germanor ha regnat en tot moment i tothom ha xalat d’allò més amb les experiències que un context tan impressionant regala al viatger que gaudeix de ganes d’aprendre.

Podeu accedir als vídeos del viatge clicant  aquí

JOSUÉ NAVARRO