Enhorabona Jénnifer!!!

La nostra alumna Jénnifer Panebianco segueix creixent en la seva carrera professional. Amb tan sols quinze anys ha estat seleccionada per cursar els seus estudis i seguir la seva formació musical a l’Escola Superior de Música Reina Sofia, un dels centres més prestigiosos en l’àmbit internacional musical.

La Jennifer porta captivant el públic internacional des de ben petita; amb només 10 anys ja acumulava més de 10 primers premis en concursos internacionals en països com França, Itàlia, Grècia, Eslovènia, Anglaterra, República Txeca i Rússia i multitudinàries gires per Àsia. Ara comença una nova etapa en la seva ja increïble carrera com a artista.

La Jénnifer ha compartit cartell amb artistes de la talla de Monserrat Caballé, Gloria GaynorRaphael, David Bisbal entre d’altres i ha gravat per a televisions a Europa i Àsia. Ara ha hagut d’ajornar gires a Itàlia, França i Corea del Sud a causa de la COVID-19, però el seu treball constant ha fet que, després de passar unes proves d’allò més exigents, hagi estat escollida entre aspirants de tot el món, per continuar els seus estudis musicals a la reconeguda Escola Superior de Música Reina Sofia.

Moltíssimes felicitats Jénnifer!!!