XXV Trobada de Corals de Secundària

Com cada any, la coral del nostre centre ha participat en la Trobada de Corals de Secundària que ha tingut lloc al Gran Teatre de la Passió de Cervera el passat dijous 9 de maig. Enguany estàvem d’aniversari, ja que se celebrava la vint-i-cinquena edició, i per aquest motiu s’ha celebrat de forma centralitzada a la capital de la Segarra, coincidint amb el nomenament de Cervera com a Capital de la Cultura Catalana durant el 2019.

Hi han participat uns 4600 alumnes i uns 117 institut de tot Catalunya acompanyats per les orquestres juvenils dels conservatoris de Cervera, Lleida, Vila-seca (on també hi havia alumnes companys nostres) i l’IEA Oriol Martorell, de Barcelona.

El repertori ha estat format per Heal the world de Michael Jackson, Quan tot s’enlaira de Txarango, Els Segadors, l’himne nacional de Catalunya, i El cant de la Trobada, de Constantí Sotelo (l’iniciador i pare de les trobades)

Podeu veure i afegir fotos en aquest àlbum