Xerrada Sra. Dulce León

El dimarts dia 30 de novembre la Sra. Dulce León va fer una xerrada als alumnes del cicle administratiu sobre el funcionament dels departaments a un hotel i en especial el departament de recepció.
Es va convidar a una persona que porta molts anys com a recepcionista, cap de recepció i ajudant de direcció, tan a nivell nacional com a l’estranger per transmetre la seva experiència.

Entre altres temes es va tractar la comparativa del turisme nacional i estranger, el tipus de turisme de l’entorn i la importància del departament de reserves.

Els alumnes van considerar la activitat com a molt interessant i positiva.