🎶 Els intèrprets de música antiga Carles Blanch i Quiteria Muñoz intervenien divendres a la tarda en un acte commemoratiu de l’Ajuntament de Vila-seca, i un grup d’alumnes de diferents nivells vam tenir la sort de poder assistir a l’assaig obert previ al recital.
✨ Així, vam poder endinsar-nos en l’expertesa del Carles, especialista en repertori antic a la guitarra i instruments de corda polsada, i de la Quiteria, centrada en el cant com a soprano. Ens van oferir tota una classe d’història de la música en viu, on vam poder descobrir els secrets dels instruments, de les partitures i de les tablatures del Renaixement.
🎻 El Carles tocava la viola de mà, però també vam sentir a parlar de la viola de braccio i de la viola de gamba. El seu repertori estava centrat en la Corona d’Aragó, i vam poder conèixer el sentit de dues danses molt famoses d’aquells temps: la pavana i la gallarda.
🎤 La Quiteria ens va fer veure com n’és de diferent cantar sense microfonia en un auditori o un teatre d’òpera, i tots junts vam repassar els quatre grups de veus.
💬 Per als alumnes que encara en volien més, van poder fer preguntes molt interessants, i vam acabar fent-nos una fotografia de família per al record.
🙏 Moltíssimes gràcies, Carles i Quiteria, per la vostra col·laboració, i enhorabona pel concert de la tarda. Ens consta que un auditori ple a vessar va gaudir de la vostra música i us ho va demostrar amb un fort aplaudiment. 👏
![]() |
![]() |





