Pla de reducció de la presencialitat a Batxillerat

BATXILLERAT

A partir de la setmana del 9 de novembre, seguint les indicacions del Departament d’Ensenyament per tal de reduir la mobilitat i la presencialitat en els centres educatius, arran de les restriccions anunciades pel Govern de la Generalitat per la Covid, l’alumnat de Batxillerat de l’Institut Miquel Tarradell, fins a final de 2020, veurà reduïda l’activitat presencial un dia de la setmana altern.

L’objectiu de la mesura és assegurar la continuïtat de l’ensenyament tenint en compte que no tot l’alumnat gaudeix de recursos digitals. L’alternança de dies no presencials fa que no es vegi reduïda la continuïtat i el seguiment d’algunes matèries (cosa que sí podria passar si la no presencialitat fos fixa en l’horari o el calendari). La decisió proposada ha estat consensuada per tot l’equip docent de Batxillerat.

A la pràctica, l’alumnat durant aquell dia tindrà tasques encomanades de les matèries que no farà presencialment. Les tasques poden ser de metodologia diversa (virtual, tasques concretes en paper, lectures, preparació de temes…) i s’han de fer de manera obligatòria. El professorat de cada matèria en gestionarà el seguiment.

Atentament,

L’equip directiu de l’Institut Barcelona, 5 de novembre de 2020