Criteris d’organització pedagògica

Organitzem el currículum en projectes,  amb l’objectiu d’aconseguir un sistema educatiu equitatiu que promogui per a tots els alumnes una experiència educativa inclusiva, empoderadora i de qualitat. 

Entenem l’educació no només com una tasca reduïda al centre educatiu, per això treballem en xarxa amb les entitats i centres de cultura del barri. Oferim projectes basats en un aprenentatge significatiu i competencial, amb experiències educatives vivencials. 

Organitzativament, el centre aposta per una formació heterogènia dels grups classe atenent criteris d’educació inclusiva. En el nostre Centre tots els professors son tutors, per tal de fer un acompanyament individualitzat tant de la vessant acadèmica com emocional.  El nostre objectiu és que l’alumnat no només adquireixi coneixement en el nostre centre sinó que visqui experiències que l’ajudin a desenvolupar-se com a persona. 

Som un centre obert matí i tarda per tal que l’alumnat gaudeixi sempre d’un espai lectiu però també de cohesió social, a través d’activitats extraescolars diverses: Teatre social, piscina, bàsquet, futbol, reforç acadèmic, espai biblioteca, escriptura creativa.