Preinscripció PFI Auxiliar Pintura 2020-2021. Del 25 de maig al 5 de juny de 2020.

Les persones que volen accedir al Programa de Formació i Inserció (PFI) d’Auxiliar Pintura a l’Institut Euclides han de presentar la sol·licitud de preinscripció.

Hi poden accedir joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 l’any d’inici del programa, que hagin deixat l’ESO sense obtenir-ne el títol i que en el moment d’iniciar els programes no segueixin estudis en el sistema educatiu ni participin en altres accions de formació.

PRESENTAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ EN SUPORT INFORMÀTIC.

Tothom ha de fer la sol·licitud de preinscripció mitjançant correu electrònic.

Accés a la sol·licitud de preinscripció en suport informàtic *(disponible del 25 de maig al 5 de juny)

– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar, ”Sol·licitud de preinscripció”,”Vés-hi”
– Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, cal enviar el document generat junt amb la documentació al correu electrònic del nostre centre a8052992@xtec.cat, especificant a l’assumpte del correu “Documentació preinscripció PFI + nom i cognoms de la persona.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR JUNTAMENT AMB LA SOL·LICITUD

Cal presentar, en tots els casos, la documentació escanejada o fotografiada per les dues cares següent:

• El DNI, NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Certificat d’estudis que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO i l’últim curs que s’ha fet o que s’està fent.
  • TSI (Tarja Sanitària Individual)
  • Fotografia tipus carnet.

Si el sol·licitant és menor d’edat també ha de presentar:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI del sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen. De manera extraordinària, i únicament a efectes de preinscripció, les dades d’identificació o de filiació de les persones estrangeres es poden acreditar amb la documentació alternativa que la persona pugui aportar. Tanmateix, la matrícula estarà condicionada a la presentació de la documentació identificativa establerta en els paràgrafs anteriors.
  • Per acreditar la condició de discapacitat, cal enviar un certificat del Servei de Valoració i Orientació a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o, si n’hi ha, un informe de l’EAP en el qual s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.

Consulteu la documentació acreditativa que han de presentar les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat.

ENTREVISTES D’ORIENTACIÓ I VALORACIÓ DEL SOL·LICITANT.

Els sol·licitants han de fer una entrevista amb el monitor i/o professora responsable del PFI. Aquest any les entrevistes seran telefòniques o per videoconferència. S’ha de demanar cita per realitzar-la trucant de 9 a 13h del dia 25 al 29 de maig al 667 05 90 43. Del dia 2 al 5 de juny es pot trucar al telèfon 93 769 37 76.

PRESENTAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ PRESENCIALMENT.

En els casos excepcionals en què no es pugui evitar la presencialitat, es pot demanar una cita prèvia a partir del dia 25 de maig de 9.00h a 13.00h trucant al 667 05 90 43.

CALENDARI

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 20 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds: del 25 de maig al 5 de juny de 2020
  • Entrevistes d’orientació i valoració de l’adequació del programa a la situació del sol·licitant: del 25 de maig al 12 de juny de 2020, segons la convocatòria individual feta pel centre
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 19 de juny de 2020, a les 11 hores
  • Presentació de reclamacions: del 18 al 25 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 17 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos: 17 de juliol de 2020

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: de l’1 al 10 de setembre de 2020.

Per més informació referent al PFI del nostre centre: enllaç

Salutacions,

L’Equip Directiu