Mobilitat a Zagreb en el marc del projecte Mediazoom

Aquesta setmana te lloc la mobilitat de professorat en el marc de CETE+ a Zagreb.

Un cop arribats al Craft and Industrial Building School, hem estat rebuts per la Silvia, docent del centre que s’encarrega de tota la secció d’educació mediàtica del centre i el seu director que ens ha explicat com funciona el sistema educatiu de Croàcia per detectar les similituds i diferències amb el nostre . Hem pogut conèixer el seu centre que està dedicat a la preparació de l’alumnat en l’àmbit dels oficis de caràcter productiu i de construcció amb forta demanda actualment al país.

Hem assitit a l’estudi de gravació on 2 alumnes de l’escola Osnovna Škola Ivo Andrić han entrevistat a 3 dels seus mestres per parlar de projectes de robòtica, noves tecnologies i ONG. L’institut i l’escola de primària comparteixen projectes i en aquesta ocasió, l’entrevista realitzada pel centre de primària, ha estat enregistrada per l’alumnat del OIGS Skola.

De vegades, col·laboren amb aquest centre escolar, però també realitzen produccions per altres entitats que ho demanin. A més a més, realitzen les seves pròpies creacions. La Silvia és l’encarregada de la producció dels vídeos i els alumnes del centre són els encarregats de la gravació i l’edició dels vídeos.

Un cop finalitzada la gravació, hem pogut mantenir una conversa amb els 3 alumnes que han portat a terme l’enregistrament i hem descobert quines són les seves intencions laborals un cop finalitats els seus estudis a  l’OIGS Skola.