Tecnologia

La tecnologia és una assignatura que els alumnes no fan a l’escola i descobreixen a l’institut. És obligatòria a primer, segon i tercer d’ESO i optativa a la resta de cursos.

Els tres primers anys fem dues hores de tecnologia a la setmana, una amb el grup sencer, on expliquem una serie de fonaments teòrics que ens permeten després anar al al taller, aquest cop a amb mig grup, per construir alguna cosa.

A primer d’ESO podem construir un estoig de fusta, o un tangram, o un suport pel mòbil… A segon d’ESO, que treballem principalment electricitat, fem unes pràctiques que ens permeten conèixer millor les instal·lacions elèctriques de casa, i a tercer construïm una màquina hipnòtica que ens permet veure el funcionament de diferents mecanismes de transmissió de moviment.