PFI

El nostre centre imparteix un Programa de Formació Inicial de la família Auxiliar Pintura.

Adreçat a:

Els PFI s’adrecen a joves d’entre 16 i 21 anys que no han finalitzat l’Educació Secundària Obligatòria. Són estudis voluntaris i la seva durada és d’un curs acadèmic (1.000 hores).

Objectius:

• Proporcionar formació professional elemental, que faciliti la incorporació en un sector professional.
  • Desenvolupar actituds i competències que contribueixin al creixement personal i facilitin una inserció social i laboral satisfactòria.
  • Ampliar competències bàsiques per afavorir la continuïtat educativa i la formació al llarg de la vida.

Estructura:

• Mòduls de formació professional, per a l’assoliment de les competències professionals, que inclouen un mòdul de pràctiques en alternança en centres de treball.
  • Mòduls de formació general per a l’adquisició de competències instrumentals bàsiques.
  • Accions de seguiment i orientació de l’alumne.

Durada:

Un curs escolar, amb un total de 1.000 hores.

Certificació:

• Certificat del Curs d’accés als cicles formatius de grau mitjà (CAM), si el PFI s’ha cursat en un centre autoritzat a impartir aquest Curs d’accés.
• Accés als cicles formatius de grau mitjà, d’acord amb la Resolució EDU/2638/2020, de 26 d’octubre.
• Reconeixement dels mòduls professionals superats en el PFI per a l’obtenció del títol professional bàsic associat al perfil.
• Certificat de professionalitat que emet l’Administració laboral.
• Accés als centres de formació d’adults per obtenir el graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO)

Per més informació: enllaç