II MOSTRA DE CIRC I TEATRE AL TEATRE VICTÒRIA

El dimarts 9 d’abril ’19, un grup d’alumnes de 1r Batxillerat van assistir a la II Mostra dels Cicles Formatius de Circ i Teatre al Teatre Victòria de Barcelona.

Ha estat un espectacle amb encant i entusiasme, alegre, viscut i treballat.

Ha començat amb una Introducció de la cançó “El teu cos” de l’espectacle “El despertar de la primavera” i tot seguit, set intervencions a partir dels tallers de creació o d’escenes de clàssics.

Es plategen qüestions que susciten debat, com el pas dels temps, els cops de la vida, la identitat, l’engany, la gestió de les emocions… Són els temes que tot jove es planteja en un moment o altre, abordats des de les eines d’interpretació i creació dels alumnes dels CFGS de Tècniques d’Actuació Teatral de Barcelona, Girona, Granollers i Lleida i dels CFGS d’Arts del Circ de Barcelona (veure programa adjunt).

Molt bona experiència, per repetir.

burst
dig