Festa de graduació de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han celebrat la seva graduació amb una emotiva festa que ha reunit estudiants, famílies i professors.

Durant l’acte es van lliurar les orles i es van compartir records d’aquesta etapa educativa.

La celebració va estar marcada per l’alegria, les fotografies i els moments de convivència.

Des del centre, felicitem tots els graduats i els desitgem molta sort en els seus futurs projectes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut