Els alumnes de 4t d’ESO han celebrat la seva graduació amb una emotiva festa que ha reunit estudiants, famílies i professors.
Durant l’acte es van lliurar les orles i es van compartir records d’aquesta etapa educativa.
La celebració va estar marcada per l’alegria, les fotografies i els moments de convivència.
Des del centre, felicitem tots els graduats i els desitgem molta sort en els seus futurs projectes.






