Informació dels processos de preinscripció i matrícula ESO, batxillerat i PFI

Podeu consultar la informació més recent dels processos de preinscripció i matrícula d’ESO, batxillerat i PFI. Curs 2021-2022.

IMPORTANT!!!. S’ha publicat la llista d’admesos a l’ESO. Per formalitzar la matrícula i fer l’entrevista amb el centre cal demanar cita prèvia al telèfon: 937 69 37 76.

Les entrevistes d’alumnat nou d’ESO es faran del dia 14 al 17 de juny.

ESO BATXILLERAT PFI auxiliar pintura
LLista d’admesos ESO curs 2021-2022

Llista d’espera ESO curs 2021-2022

Preinscripció

Llista amb barem provisional

Reclamacions llista del 9 al 15 de juny

Preinscripció

RELACIÓ DE SOL·LICITUDS VALORADES PROVISIONAL. CURS 2021/2022 PFI

Salutacions

Les I Olimpíades de l’Euclides

Aquest any al crèdit de síntesi de 3r ESO;  “Les I Olimpíades de l’Euclides”, s’han dut a terme les activitats esportives de colpbol, bàsquet i tennis taula a les instal·lacions de l’institut.
Els alumnes se’n recordaran del 8,9,10 i 11 de juny’21 perquè han practicat aquests esports,… Llegeix més»

Ruta Medieval per Pineda

El primer dia del crèdit de síntesi de 2n ESO, 7 de juny’21, es va fer una Ruta Medieval per Pineda, sortint de l’institut, cap a Can Cassola, ermita de Sant Jaume, Castell de Montpalau, Font del Ferro i arribada a l’institut al llarg de… Llegeix més»

PREMIS DE SANT JORDI A L’INSTITUT