Jornada de portes obertes

Us informem de les dates en que l’institut Euclides organitzarà les seves jornades de portes obertes.

• ESO. Dia 17 de març de 2020. Es farà  una visita guiada de 18h a 19h i una xerrada informativa a les 19h.
  • BATXILLERAT. Dia 5 de maig de 2020. Es farà  una visita guiada de 18h a 19h i una xerrada informativa a les 19h.

Us esperem

Llimonada i fraccions

Els alumnes de 2n C han estat treballant les fraccions a l’hora de Mates, tot fent llimonada on havien d’esbrinar amb quin fracció o proporció la llimonada tenia més gust. Una altra estona van jugar amb fraccions equivalents amb un domino, que era més complicat… Llegeix més»

Projecte sobre la Prehistòria