Poster 25 N de 4t

L’alumnat de 4t d’ESO ha treballat aquesta setmana el 25 N: dia contra la violència de gènere. Aquest curs hem organitzat per segon any consecutiu un concurs on havien d’elaborar un pòster reinvindicant aquest dia. El pòster guanyador ha estat aquest, per la seva… Llegeix més»

Xerrada d’alimentació

A l’Institut Euclides, els alumnes de 1r d’ESO han pogut gaudir d’uns TALLERS D’ALIMENTACIÓ organitzats per l’Espai Jove de Pineda de Mar. Els cinc grups de 1r van fer una activitat lúdica i didàctica a l’espai de la pista de bàsquet exterior al centre els dies… Llegeix més»

Matemàtiques al pati

Distàncies de seguretat.
L’alumnat de 2n d’ESO ha estat treballant l’estimació de distàncies al pati, a classe de matemàtiques.
Què és exactament 1,5m? Com ho explicaries sense fer ús de la paraula metre? Quin dibuix haig de fer per assegurar que no hi ha ningú a menys… Llegeix més»