Cloenda “Cuines del món”

Dijous dia 4 d’abril va tenir lloc l’acte de cloenda del projecte Cuines del Món del grup Estímul on es va fer un recorregut per les cuines dels cinc continents a través de diversos plats preparats per l’alumnat.

Després de tot el quadrimestre i com a treball final, l’alumnat va preparar un tastet dels plats apresos en la cloenda del projecte que va tenir lloc al Centre Cívic de Poblenou. Allà també es van poder veure en primícia els 2 primers programes que properament es podran veure a la web de Ràdio Calella TV i a les pàgines de Facebook i Youtube.